neděle 10. ledna 2021

...neděle s kapkou

 slunce, zato ale mrazivo.

Dopoledne jsem trochu šila, u toho vařila. Teď po obědě jsem si četla a na chvíli si sedla k pc.

A prohlížela jsem blogy....

Chudobka nás na chvíli pozvala do své práce.💗

Růža ...zase pro změnu kouká a fotí z okna, když teď je ta zlá doba.....💙Jako kdybych to neznala....

A nebo se můžeme podívat k Jitce jak se pěstují perličky...💚

Na chvilku můžeme zaskočit k  InkaFej , jedné z mých oblíbených virtuálních "kamarádek" učitelek. První rok v novém domě, taky rok plný "domácího" vyučování...💛

A ještě na skok na Slovensko , tam od všeho kousek. To mám ráda....💜

Blogů na čtení jsem přidala jen tolik, kolik dávám duhových srdcí pod rozloučení....

Obrázky "vypůjčené" z mých kapitolek Stromy a Sekvoje. Z Pinterestu. Stromy pro jejich krásu a Sekvoje pro sílu a minulost.





Klidné nedělní odpoledne všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...