čtvrtek 28. ledna 2021

...neveselo, truchlivo,

 tak to tu dneska ráno vypadalo... I ti krákorající ptáci tu zase byli, ve velkém nasazení.




Sníh žádný, ale mrazivo.


Dneska přišla pošta se senzory pro pana Há, napodruhé....Česká pošta chce, aby se na ní občas zvedl hlas. Jeden den pošle sms, že od 13-19 hod. přijedou. Nepřijedou. Beze slova. Na sledování zásilky druhý den ráno : opakované doručení. Domluvila jsem se s řidičem, říkal přijedu po desáté hodině. Přijel v půl třetí....
Člověk sedí doma, chápu, já stejně sedím doma, ale nemám celý den sluchátka na uších, sleduji tedy s panem Há sport....I to přežiji. Ale připadá mi jejich organizace nějak pokulhávající.
Balík do ruky stejně jako normální....
Hlavně, že se na poště ptají, chcete ten dopis rychle nebo pomalu ??? I u doporučeného se mě ptala....

Tak jsem ve stejný čas  zaskočila i cca 300 m do Zásilkovny pro balíček od Vlněných sester.

Koupila jsem si na Ravelry návod na svetr Dexter, který všichni chválí a je i v češtině. Panu Há jsem řekla, že je to místo kytky k svátku.....Stejně pro žádnou nepůjde.....

Tak.

Klidný večer všem.
A zdraví....
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...