čtvrtek 21. ledna 2021

...mráz je pryč,

 dokonce chvílemi svítí sluníčko.

Včera jsem měla den blbec. Až na ráno, to se tu zastavila na skok dcera.....

Celý den jsem byla mimo....nic jsem nedělala, asi jak se měnil tlak. Nebo nevím, musím se snažit ukočírovat své pocity, duševní....

Dneska jsem se snažila jít na to cestou "musím" a zatím je to lepší.

Koukala jsem po obědě na pc na film Králíček Jojo , zvláštní humor, ale nakonec to ušlo. Koukala jsem, že patří na špici úspěšných filmů roku 2020.


Co bych taky chtěla, od konce války už uplynulo let, jako jeden dlouhý lidský život. Takže přístupy se můžou různit,  hlavně, že konečná myšlenka je stejná.....

Pana Há bolí koleno, čte si a pospává, já se snažím být potichu, nic hlučného nedělám,💗 a snad bude brzy líp.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...