pondělí 18. ledna 2021

...zatím nejchladnější noc,

 kterou jsme v Olomouci zažili.

I mně byla v noci zima, což je co říct, pořád spím odkopaná.

-12,5 na našem meteoteploměru.


I silnice jsou zmrzlé, ne mokré.....


Já ráno za klidu v bytě udělala v pokoji místo a sešpendlila sendvič deky, pohled na začátek práce. Teď už to čeká v pokojíku na další krok, prošití... Ale v klidu a pohodě. A ještě nevím, jestli srdce ručně a dokola na stroji. Na pruhu barevné látky mám vysypané zavírací špendlíky, ne, to není vsadka v dece, hihihi.
Tohle je jediné větší místo, aby mohla být deka volně rozložená, možná i v kuchyni bez stolu, ale kam bych ho posunula nevím. A židle... Navíc tam dneska mám sušák. Ten sice za chvíli uklidím, ale...Tohle je jednodušší. 
Jediná nevýhoda pokoje je koberec, hůř se mi špendlíkuje.


Dostala jsem několik fotek, tahle je z neděle na svahu v Lošově .


A tahle je ze soboty z chaty.


A teď mi dcera poslala Simončin počin z nástěnky ve školce...


Myslím na děti teď, když vím, jaká je venku zima a oni ťapkaly do školy a do školky.... Nejen ty naše...
Brr je mi zima.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...