neděle 17. ledna 2021

...ach jo....

Spala jsem sice déle, ale zato s bláznivými nepříjemnými sny a probuzení bylo vysvobození.....

Venku je mrazivo, pan Há po snídani v 6 hodin / inzulín / ještě každý den chvíli spí, tak mám v bytě ticho bez klapání a šourání...A chvíli čtu blogy a odvádím svou pozornost do virtuálního světa....

Ruka mě dneska zase bolela i v noci, takže jí dám den klidu v ortéze a uvidím....😀 Vlastně nikam s ručními pracemi nespěchám, v klidu a pečlivě pomalu.....hm.

Ne, snažím se nefňukat, ale bojím se nárazu panické ataky, kterou právě tohle "stýskání" u mě může vyvolat. A uklidňující léky si nechci brát, to je pak člověk jako ve snu...A to nechci. Dříve jsem měla šanci vyběhnout ven, na domku třeba do březí na houby, k mamince na kus řeči..., doma ve městě jen tak okolo domu. Ale v současnosti nechci tady nikde courat. Oba patříme do rizikové skupiny a já nechci panu Há "něco zanést" domů.. A koneckonců ani sobě. Žiju ráda a skoro pořád i s velkou chutí. Mám pro co.... 😀

Tak jsem si pofňukala a zanaříkala a měla bych se uklidnit, hihi....

Tak kde dnes začnu ? Ve světě.

Asi ve zlé Anglii, která nás opustila z EU....A mířím za Lucy z Attic 24. Začnu její "Luční loukou", dekou tohoto období, kterou navrhla a zájemkyním kromě návodu na  blogu může prodat i barevnici přízí. Líbí se mi, že používá barvy z momentální přírody v různých časech. Ona dlouho skládá barevnici než začne realizovat.  Já podle jejího návodu háčkovala dvě deky, jednu  2x. Z přízí dostupných v ČR. Takže tři. Jednu mám já, druhou dcera a třetí moje maminka. Její návody jsou pečlivě přesné, nikdy to ale není nic složitého. U ní jde hlavně o barvy a pocity z nich. Jarní louka v Anglii. Třeba. Koukněte na její minulé příspěvky, kdy barevnici tvoří.

Foto Lucy "Meadow Blanket" Attic 24 : z jejího blogu


A o tom, že si nevymýšlím s cestováním ani propojeností ve virtuálním světě, svědčí blog Teresy Kasner z Oregonu. v USA. Ta deku v současnosti háčkuje.....

Foto Teresa z Oregonu :


Prostě svět ztratil hranice.....
Teresa miluje ruční práce, cestování, renovace starého a svou rodinu. Na jejích stránkách je vidět, že ctí tradice své země, ale i země svých dávných předků.
A tak to má asi každý v Americe. Aspoň já mám ten pocit z blogů, které sleduji. Tak to je asi mimo potomků původních obyvatel, každý odněkud je....jeho předci.😀

Třeba všeobecně známá  Martha Stewart  nikdy nepopřela své polské předky, naopak....A polské předky má několik dalších žen, které sleduji.
Alicia z Posie Gets Cozy zase skandinávské.....
A tak bych mohla jít blog po blogu.....

U Jenny z http://www.elefantz.com z Austrálie jsem nad jejím původem nepřemýšlela, tam vždycky koukám na tvoření. A pečení... Mám uložený návod na jednu malou deku s jejími návody na vyšívání, ale asi jí nikdy dělat nebudu. Na vyšívání mi totiž oči už nějak neslouží...Ale uložená je a ráda koukám na její další nápady....

Obrázek Jenny z Pinterestu : blok měsíce.....


Celý její blog stojí za shlédnutí. Koneckonců jako všechny mnou uváděné.😀

Jsem ráda, že jsem na Instagramu narazila na Geninne D Zlatkis. Autorku a grafičku. Žila v Mexiku ?? Teď je možná v  Novém Mexiku ??? Musím se podívat, jaký je v tom rozdíl....
Rekonstruují dům uprostřed pustiny nebo na okraji civilizace. Její blog jsem sledovala dlouhé období, miluju její obrázky a několik z nich mám i uložených v archivu... Je teď víc na Instagramu než na blogu, ale vždycky mne její obrázky zahřejí na duši....
Jeden rok každý měsíc dávala list kalendáře na vytisknutí, taky jsem ho tiskla....
Ukázka: 2018



💗


To byl jen malý kousek mých zájmů  jako důkaz, jak je ten virtuální svět propojený. I pro nás seniory.😀

Pan Há už mi vstal, pije svou první kávu, tureckou, ale překapávanou. Odpoledne pije konvici Kara s mlékem nebo čaj. Snaží se o přísun tekutin, protože obyčejná voda pro něj není to pravé ořechové. Prostě chlap....💋

Já vyndala z mrazáku poslední rohlíky, tak se poohlížím, co bych upekla na svačiny. Nic sladkého, pan Há má ještě pár kousků vánočního cukroví.
Tak zase na net....
Třeba.......úplně nejnovější, včerejší, nehnětený toustový chleba od Apron....


Ale ty časy kynutí mne trochu odrazují, jsem od přírody netrpělivá a chci mít všechno teď hned....většinou.
Ale je to po dlouhé době jejich nové video, tak jsem ráda, že neskončili....😀

Pan Há si čte, já půjdu uklidit barevné prádlo a dám prát bílé. Kousek po kousku, co se mi vejde na sušák.
Pak uklidím nádobí z myčky, ještě, že ty stroje mám...
Dneska zase vařím "čínu", se soba nudlemi, takže spíš Koreu, Japonsko ????? Hihihi. prostě Asii.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...