sobota 9. ledna 2021

...včera odpoledne

 jsem si konečně pustila film Staříci . Chystala jsem se na něj delší dobu, ale došlo na něj až teď, několik dnů po té, co jeden z hlavních představitelů zemřel.

Ladislav Mrkvička . Mně se v "poslední době" líbil v detektivní seriálu Modrava. Já vím, taky už od natočení uplynul nějaký čas.

Jeden z mála okamžiků, kdy se s panem Há neshodneme, on si pořád myslí, že komunisti měli být víc potrestáni za své činy, že jim toho prošlo víc než mělo.... Já jsem spíš pacifista, havlovec....


Včera bylo venku chladno, dneska tu padají celý den vločky, sem tam nějaká. Zastavila se tu dcera, přivezla mi poštu a několik drobností z obchodu.
Díky, beruško naše.

Dneska Liziqi uvedla další své video.
Nakládaná zelenina, kimči, sušení zeleniny....a užití všeho v zimě při vaření. Mne zaujala sušená mrkev do spirály....


Měla bych jít něco dělat....

Tak mě napadá, že mám ještě kousek nespotřebovaného zelí a měla bych ho dát nakvasit...A potřebovala bych nařezat další čtverce na srdeční deku...Už mám vyšito nařezané. Ale, dneska se mi nechce, je zataženo a už se pomalu stmívá.

Klidný sobotní večer všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...