úterý 5. listopadu 2019

...slíbila jsem si,

že zase nastartuji svůj život. Zrestartuju, pokud to zvládnu....Takový, jaký byl cca před rokem. Blog, šití, jiné ruční práce, procházky, cesty za maminkou a na domek. Což v zimě moc není, ty cesty na domek, jen zalívání kytek, aby neodešly....A kontrola domu.....

Včera jsme s panem Há byli venku a jako cíl jsem zvolila TAMDA, potřebovala jsem si koupit krevety, nějakou dobrou mraženou zeleninu a australské víno, které tu mají lacinější, než kdekoliv jinde.... Pro dceru malá inf....byla zaplněná polovina parkoviště a uvnitř spousta lidí...Tak snad se jim to rozjede víc, než to bylo v létě / otevírali v červnu 2019 / a i minulý měsíc. Taky jsem koupila panu Há dia sušenky, i když v tomto zboží už měli dost probráno.
Jinak pro děti spousta mlsání, takže na Mikuláše mají pěkný výběr. I takové ty neotřelé věci, hodně želé a čokoládových adventních kalendářů. My koupili už minule...
Do asijských specialit na vaření i mlsání jsem pana Há nebrala, nemá rád dlouhé nákupy...hihihi.
Myslela jsem, že udělám nějakou fotku, ale bylo tam opravdu plno a lidem by to asi vadilo....
Už se tam zase těším, až si to s dcerou za 14 dní užijeme, hihihi.
Otevřeli i vietnamskou restauraci, tam, kde byl McDonald, a už se asi chystá otevření několika obchodů proti hlavnímu marketu, jako to bylo dříve...

Tak, to bylo včera.
Dneska je chladno, po dešti.

Mlha je při zemi, ale pomalu stoupá....


Dopletla jsem triko, možná to bude takový návlek na rolák nebo košili. Nevím....Ještě to potřebuje vyprat a narovnat a usušit.....


Krásně mi kvete růžový muškát, ale i ty další, které jsem vzala na zimu domů z domku.


Ještě na domku jsem přesadila oba rýmovníky a asi mne vystěhují z kuchyně, hihihi.



Včera večer jsem koukala na poslední video Dva tátové a zaskočilo mě, jak jsou jejich dcery velké, tedy, jak vyrostly....Nedávno to byla miminka.
Bože, ten čas opravdu letí.


A koukám, že nově je 7. epizoda  Povídání s Vlněnými sestrami.


Takže jdu poslouchat.

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu