neděle 10. listopadu 2019

...jak jsem psala

včera tady, o Martinských rohlíčcích pana Cuketky, tak jsem je po obědě upekla.
Ale po svém, bez cukru, jako sladidlo březový cukr, těsto uhnětla a nechala vykynout v pekárně. Taky jsem na ně nedala mandle, protože doma nejsou, musím přivézt zbytek maličkostí z domku. I mandle tam jsou.
Ještě nikdy jsem rohlíky nemotala, některé se mi maličko rozevřely. Ale náplň z ořechů byla pevnější, než je s cukrem, takže nic nevyteklo. A některé jsou hezčí než jiné....

Pan Há má dneska "sladkou" večeři s bílým kafem.


Od rána je venku děsná mlha, ráno bylo pod nulou, ale teplota přes den nevystoupala nad 2 stupně.
Takže doma je pěkně. A teplo, v noci MĚ byla zima, to je co říct. Začátkem noci bylo jasno a dorůstající měsíc zářil jako rybí oko. A ráno ten HNUS.....


Teď je k mlze ještě i tma, o to pochmurněji to vypadá.
Zítra jde dopoledne pan Há na oční na laser, tam je to vždycky na dlouhé lokty, nikdy tě nevezmou tak, jak jsi objednaný. Takže budu ráda, když do oběda přijde....
Ani nevím, co budu zítra vařit, ach jo, to vaření.
Asi panu Há segedýn a sobě kuřecí maso 100x jinak....Hihihi.
Zlomila jsem si jednu jehlici na pletení, tak jsem jí zkusila slepit vteřinovým lepidlem, ale už mám i novou, znáte to, člověku je to líto hned vyhodit. Prostě vyčerpávající práce, odkládala jsem to skoro 3 týdny, já se sama sobě divím, co jsem to za lemru....

Tak....Hezký večer všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...