pondělí 25. listopadu 2019

už mi bylo líp,

ale dneska se mi zase vrátily křeče nohou. Naštěstí horečka ne, zatím.
 Jsem od dvou hodin v noci vzhůru. Nemohla jsem spát....Tak jsem si přepsala bloček nápovědník, pak jsem uklidila rozhrabaná Lega a hračky ve skříňkách, nakonec i všechny hračky v krabicích...Přebrala jsem a vyhodila půl kufříku vyschlých a nefunkčních fixek, ořezala pastelky... Prostě jsem si to nespaní zaplnila.😀

No a už tu bylo ráno. Dopoledne zajel pan Há na poštu, poslat balíček....Dcera tu nechala upečené perníčky, tak jsem se je pokusila dobře zabalit a zjistíme, jak dalece na poště s balíky házejí.....☝


Na chvíli jsem si po obědě udělala idylku....


Pomalu, řadu po řadě, zase trochu pletu, tentokrát podle vzoru na Dropsu.


A čtu sedmou knihu od Lindy Castillo...V troskách tornáda /After The Storm /.
Vkládám dodatek, Pan Há začal v Kindlu číst první "díl" Slib mlčení a mooooc se mu to líbí.


Taky jsem si připravila látky na ušití prostírání, vánočního stromku, podle Jordan .....Rozměry a postup jsem si hodila na papír, na konečné skládání a napařování tvaru stromku si pustím konec videa.


A střihy na šití pár kousků pro děti. takže výhledově se nebudu nudit, jen aby mi ty nohy daly klid....
Venku je mlhavo, mrholí a je od rána tma....

                                                        Hezký listopadový den všem.
                                                                💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...