čtvrtek 7. listopadu 2019

...k mému

"restartu" patří i změna vzhledu blogu...No, tenhle se mi líbí zatím nejvíc, takový optimistický, jen nesmím jako první fotku dávat pohled z okna na okolí....To se potom zobrazuje třeba jen pošmourná obloha, jako minule.
Takže dneska začínám barevně.
Dcera mi poslala obrázky dětských výtvorů ve školce, polepených zbytky látek. Taky tu a tam najdu nějakou z mého šití. Tak mě napadá, že zase budu muset udělat probírku a poslat jim další. Navíc od ledna chodí do školky i Simonka. Sice jí tři budou až v dubnu, ale dcera slíbila panu profesorovi, že nastoupí do práce. A malá je šikovná a co neumí, to se rychle doučí.....A ta tvorba od jednoduchého ke složitějšímu přijde znovu. Je jiná než Ondrášek, tak jsem na ní zvědavá.


Jedna fotka z minulého víkendu na chatě u mladých. Nejen hrou je živ malý člověk, někdy je třeba hrou vzít i nějakou práci. Zeť je nesmírně šikovný člověk, má to nejen v genech, ale i naučené od svého tatínka. A to se nikdy neztratí, naopak, musí se předat dál....A Ondra má k dědovi Evženovi moc pěkný vztah.


Tady u nás je chladno, na východě temné mraky, možná plné sněhu. Na západ, na Krušných horách, je jasněji, ale zase stoupající mlha.


Ono se to nějak vyvrbí. 
Dneska jdu ke kadeřnici, pak se zastavím pro pár maličkostí po obchodech. Takový holčičí den. 
Než se naději, zase bude podvečer a tma. Stmívá se strašně rychle, ale tento čas, myslím hodiny, je normální středoevropský, že. Teď se všude jedná o zrušení letního času. Respektive, výběru jednoho z nich a ukončení toho střídání....Tento rok, myslím tento podzim, to nějak moc pociťuji, tu změnu. Ani nevím, který čas mi víc vyhovuje.

Tak jo, jdu ještě připravit panu Há oběd, pak si dát věci do batůžku, ještě nabíjím tablet, abych si mohla u kadeřnice číst...

Hezký den všem.
A děkuji za vaše návštěvy u mne, i když v poslední době moc "neperlím" myšlenkami.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...