pátek 29. listopadu 2019

...posledních pár /=2/

dnů a bude tu prosinec.....
Venku je vlhko, prší, listí je spadané, k obloze už zase trčí holé větve...
A nebe je moje veliké jeviště.
Tady u nás zatím bez sněhu. A že by padal v Tisé, to nevím, maminka se zatím nezmiňovala. A to je velká sledovačka života za oknem. Už zase vidí "do vsi" a nebrání jí v tom listí na stromech. Včera si užila i jinou cestu, do Petrovic naší vsí, divila se kolik přibylo domů. Jela jsem pomalu, aby si to vychutnala.
Druhou její oblíbenou věcí je zalévání všech těch kytek, co má po parapetech oken a třetí je prohlížení fotek....Ale jo, já už taky začínám jít v jejích šlépějích....


Přivezla jsem si z domku něco málo nasušených kytek a bobulek. A živé větvičky do vázy....
Škoda, že mi stříbrný smrk začíná opadávat.
Tak ještě několik dní.....


Kapra letos mít nebudeme, budeme jen my dva a já o to moc nestojím. Koupím asi lososa a i salát udělám netradiční. Takže jediný kapr u nás bude ten keramický od Jiřiny z práce....
Ale kupovat ho budeme pro maminku a obstarat ho budou muset synovci...Jako kuchat a porcovat.
Musím se s nimi domluvit.


Ještě zlatý déšť a červené větvičky v kuchyni.


A jak tak maminka hrabala ve fotkách, našla mě, asi 5ti letou, a říká, že Simonka má kukuč i po mě....Bodejť by ne, je to taky "moje" vnučka, že.


Musela jsem jí, tu fotku, sem dát malou, protože to je fotka z hlubin minulého století a tudíž to není kvalita na tu dnešní techniku, co pomalu ukazuje i jednotlivé chloupky na ruce, hihihihi.


Ale, jak to s dětmi je, jejich podoba se rychle mění....Celoživotně. Například já jsem celá moje maminka až tak po 50tce mého života.....

Pan Há asi ode mne chytil tu "bolavou" virozu, taky ho začalo bolet celé tělo a klouby, zatím nemá teplotu. Snad ho to brzy přejde, je očkovaný proti chřipce, ale znáte to, je tolik forem....Já se nenechávám očkovat, měla jsem před lety děsivou reakci, strašné bolesti kloubů a nemohla jsem spát tak týden...něco takového, co jsem měla minulý týden, sakra.....teď mi to docvaklo.

Tak, snad zase bude brzy líp, on bude bez bolestí a já se vyspím.....ne jen ty 3-4 hodiny z celé noci.
Jdu šít a vařit oběd....

Klidný den všem.
A děkuji za vaše návštěvy u mne, byť jsem poslední dobou ukňouraná 😀
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...