pondělí 11. listopadu 2019

...mlha zřídla,

ale do krajiny vidět není. A teplota okolo nuly.....

Ráno jsem musela vyburcovat sama sebe k činnosti, ušila jsem si ubrus a 4 polštářky do pokoje. 2+2 stejné.
Nějak se musím vyhecovat. Už vařím, pan Há jde na poledne na laser, tak bude o chvíli dříve obědvat.


Ten původní dopoledne byl takový "jalový", prázdný.....Tak jsem hledala a našla krajku....Nejdříve jsem chtěla dát bambulky, ale bylo o metr méně....tak takhle....A taky se malinko zvětšil, ty míry, ty míry.....


Já uklidím ponožkovky do košíku do ložnice, musím zase něco málo porovnat, v sobotu přijedou děti. Zatím byly v pokoji, ale musí být místo na hraní a stejně žádné ponožky nepletu, momentálně. U Vlněných sester mají naskladněné moc pěkně, ale nééééééé....

Zatím.....
💗💙💚💛💜

1 komentář:

  1. Miládko,ušila jsi si krásné polštářky a ubrus.Já se včera také konečně dokopala a nastřihla na polštářky.Původní jsem si z té látky šila takové košilky na židle,ale ty jsem vyhodila a nechala si udělat dvě lavice.Tak dnes musím ušít polštářky,aby se na lavicích pohodlně sedělo.Háčkuji také dceři síťovku,to mě baví.Mohu u telky.Nám přijedou na víkend vnučky.Hezký den u nás leje.Jitka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...