úterý 12. listopadu 2019

...brala bych to s humorem,

kdybych neměla plnou tašku na kolečkách a nešla oklikou, abych se trochu prošla....👍
Prostě stará taška nevydržela ustavičný pohyb na chodník a z chodníku...a jedna část držadla vypadla a hup, nešlo to vrátit zpátky. 👎 Takže jsem uklidila fotoaparát, vzala jí za jednu stranu a doklopýtala k první zastávce autobusu....Tam pak horor s nastupováním, vystupováním, schody do domu...ale zvládla jsem to. Dneska jsem to nějak tušila, pokřupávalo v ní, už když byla prázdná, hihi. Je to za mnou, v šatně máme novou tašku od mladých, jen jí složit.....👍
Jela jsem do LIDlu na Stříbrníkách, pak jsem vyšla do horní řady domů a chystala jsem se jít pěšky domů. Bylo by to de fakto po souřadnici a potom kousek dolů.

Křižovatka u Lidlu, malý kruhový objezd byl ještě v létě plný kytek, ale asi to nevyhovovalo, zmenšili střed a je dlážděný...Pro auta lepší, širší.


Tady nahoře na kopci je Erbenova vyhlídka.


Jizerská ulice má krásnou předzahrádku...


Tady bývá hezký pohled na Krušné hory, bohužel je listopad, tudíž mlhy....


Pokus o vyfotografování vyšší čelenky .......  Háčkovaná čepko-čelenka podle Bandorky
Ještě nemá začištěné nitky a stáhnutí, čeká, jestli dceři vůbec bude....


Jdu vařit, douklidit nákup, pan Há si šel do lékárny pro léky, co neměli včera....

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...