čtvrtek 28. listopadu 2019

...uf,

ráno do Tisé pro mou maminku, s ní do Petrovic k zubaři, praskla jí spodní zubní náhrada...Pak jí zase odvézt domů a zastavit se u nás na domku.
Vypustili jsme vodu z bojleru a trubek, zasolili odpady, já vylila sud s vodou na dvoře a značně vymrzlí jsme dorazili domů na oběd.
Včera jsem celý den, po chvílích, ne úplně celý....šila softšelky pro Simonku.

To bílé jsou reflexní obdélníčky, víc jsem toho neměla, tak jsem to našila zboku na lýtka....Normálně je to šedé. To ten blesk.


Vytiskla jsem si střihy na legíny pro Simonku, dám střihy dohromady, ale teď jsem ještě tak napůl zmrzlá, že si jdu vzít teplé ponožky a kafíčko.

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...