středa 27. listopadu 2019

...zase nějaké recepty,

tentokrát v Teplé kuchyni nejen Dva tátovéi na YT, ale i jejich kamarádi, co mají na Instagramu, Fany a Jirka svou kuchyni a recepty Buzny v akci, seriozní rozhovor ...Nebojte se, podivný je jen název, všechno ostatní přístupné od 0-120 let.....cca.


Všimly jste si, dámy, že jsou TO všichni velmi hezcí chlapi ????? Hihihihi. Tedy, vyjímky se najdou, jako všude, že.

Dneska jsem vzhůru JEN od čtyř ráno, zkouším nový vzorek na svetřík pro Simonku, příze už v syslírně nalezená....A už mám za sebou větší část  ušití softshelek pro ní. Fotka až budou celé hotové...
Taky jsem si koupila další střih na legínky.  https://www.prosikulky.cz/shop/
Střih jen dětský, ale má i čtyři velikosti pro mamči...A v návodu je moc pěkné video s "nápletem"...To si mě získalo jako první. Žádné motání dolního okraje nohavic a velké špendlíkování...Hurá.....

Video tam je, kontrolovala jsem to.
https://www.prosikulky.cz/jak-usit-leginy/

Tak jdu vařit. Dneska květák po korejsku / s pálivým kořením pro změnu chuti / a k tomu, vyjímečně, brambory.....Myslím tím ne nudle nebo rýže. Mně by to nevadilo, ale pan Há žádal změnu....Zítra budu dělat šunkafleky s uzeným, tudíž zase ty "nudle".....

                                                     Hezký den všem.
                                                     💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...