sobota 9. listopadu 2019

...je sobota dopoledne

a je potřeba si na práci rozsvítit....
Venku pod mrakem, mlhavo, docela chladno. Pocitově je větší zima, než vidím na teploměru.

V Olomouci prší, jsou doma, dcera vaří, zeť luxuje, děti si malují....říkala dcera před chvílí v telefonu. Až bude klid, tak půjdeme na Skype.

Pana Há jsem poslala pro pečivo a já si čtu....

Občas přidávám své pletené výtvory na https://www.gsheller.com, kde Ginny má své Yarn Along.... Mimo pohledu na její, jejich, život s mnoha dětmi a spoustou zájmů a nápadů. A taky spousty práce, občas i dřiny....
A potom sleduji  Nicole a její http://frontierdreams.blogspot.com. Píše už málo, škoda, občas se mihne i na Instagramu. Vloni  na jaře se s celou rodinou vydali na pouť přes celou Ameriku, z Oregonu do Pennsylvanie...Celé jsem to sledovala...http://frontierdreams.blogspot.com/2018/05/our-long-journey.html. Její muž je vojenský veterán, asi se v životě stěhovala dost, možná ještě i bude. Ale tu cestu napříč státy jí tiše závidím...I když, asi to nebyla žádná legrace....Ale v tmavých podzimních dnech je to pro mne jako číst cestopisnou knížku.

A zase z jiného soudku.....

Mimo oblíbených Vlněných sester a tento rok i jejich Povídání....na YT, sleduji ještě několik dalších "povídání".
ON má dneska na sobě krásný světle duhový svetr...a ONA je milá, jako vždycky. A svetry má taky pěkné.



V tomto dílu, delším než obvykle, navštívili spoustu svých oblíbených pletařek...Moc se mi líbila pletená zvířata, došívaná na stroji a plněná rounem. A  potom krásné vyplétané svetry od Hazel Tindall. Její rychlost pletení je, mimochodem, fascinující. To jen na okraj. Plete z nádherných přízí od Jamieson and Smith, které u nás najedete u mých oblíbených Vlněných sester....Já sama tuhle techniku moc nezvládám, ale sním o ní, hihihi.
Všimněte si, že píšu přízi, protože po posledním Povídání s VS jsem byla poučená, že není VLNA jako VLNA. Koukněte na TO.
A taky se mi moc líbila mladá dívka s překrásnými pletenými ubrusy a prostírkami....prostě pěkné pokoukání, celý díl. Tak akorát na pletení u toho.👍

A abych nebájila jen o přízích a pletení s milými lidmi, ještě něco od kulinářů.....

Domácí výroba másla....

A blíží se nám nejen pití svatomartinských vín, ale i pečení....jak jinak než u pana Cuketky: Martinské rohlíčky krok za krokem.


Venku začalo pršet, čas tak na čtení, pleteni, dobrý čaj nebo kávu, prostě Hygge, hihihi.
Málem jsem zapomněla napsat svíčky a deky, hihihi.
Tak a ještě něco na čtení....Kavárna v Kodani, moc se mi to líbilo, jsem ten romantik.....


Pan Há se vrátil jen tak tak promočený, ale dobrý. Jdu vařit. Dneska čočková polévka se zeleninou a pseudočína s rýží, hihihi. To miluju. Spousta masa a zeleniny a lehce pikantní chuť.


Hezký, byť mokrý, den všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...