sobota 2. listopadu 2019

...změna času i počasí

je na mě letos nějak moc. Budím se v noci v časech "minulých", takže noc je pěkně rozkouskovaná...A klouby ví o změně počasí své, hihihi.
V noci začalo pršet, je mlha na kopcích, do Tisé nejedeme, nemáme ještě přezuté auto a co kdyby nahoře padal sníh....Sice podle vyhlášky v listopadu nemůžu dostat pokutu za jízdu na letních gumách, ale to záleží na počasí, že. 😀


Dcera psala, že experimentují s dětmi. No, napsané je to divné, ale jde o maličkost. Babička Helena si odvezla Ondráška v den jeho narozenin ve čtvrtek k nim do Lošova. A doma Simonka udělala hysterickou scénu, že chtěla taky odjet....
Tak začali tím, že Zbyněk jí včera vzal na chatu, kde bude babička, děda i Ondrášek, přes noc. Bez mámy. Aby vyzkoušeli, co to udělá, když normálně na mámě pořád visí a očima kontroluje, kde je....
Výsledek se dozvím odpoledne. Dcera byla tedy včera sama doma, přes noc a dneska dopoledne, psala, že si připadá "divně". To známe všechny, co.....

Rychle ještě něco na koukání.....
Pěkný "čískejk", vždycky mě zajímalo, proč ho my máme nízký...je to formou. Dneska jasně vidí, že mají malou....formičku.


A ještě něco k pletení...Zkrácené řady podle Světlany... Dost se s tím peru u čepice, kterou jsem začala....


Dneska jednoduchý oběd, dýňová polévka a placky s mákem.....

Jdu volat mé mamince...
Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...