sobota 23. listopadu 2019

...moje "dovolená"

se smrskla na 24 hodin.
Ve čtvrtek dopoledne jsme se vydaly na cestu, od Litomyšle byla mlha a déšť, ale jinak vše OK.
 Jen v noci jsem nemohla spát, dýchat a ani se pohnout, jak mě bolely svaly a klouby. A cítila jsem horečku, leč v "cizím" prostředí jsem nevěděla, kde je teploměr a dceru jsem budit nechtěla. Ráno jsem měla teplotu 38...Tak mi dcera přebukovala jízdenku a jela jsem Pendolinem do Prahy a pak rychlíkem do Ústí. Aby byla cesta co nejrychlejší. Prchala jsem hlavně kvůli dětem, abych je nenakazila....
 Byla jsem nacpaná Paralenem, ale cestu jsem přežila. V poledne jsem byla doma a docela jsem překvapila pana Há....ne, že by prováděl nepravosti, ale čekal mě jindy....A odpoledne jsem měla už jen zvýšenou teplotu, ale ještě jsem si vzala léky. V noci jsem se sice pořád budila suchostí v puse až do krku / mám Sjögrenův syndrom, o to je to nejnepříjemnější a někdy až k pláči únavné a nepříjemné, když za noc 10x vstávám a piju a u toho i 10x  čurám, protože furt piju na zvlhčení sliznice, sorry......./ Jak s oblibou říkám, přežila jsem další krutou noc.
Bolí mě sice v krku, cucám léky a navlečená se choulím v ponožkách a dece....

 A to včera odpoledne začaly Vánoční trhy v Olomouci

ilustrační foto z internetu, já už odpoledne byla doma......

A v Ústí budou taky.....http://www.usteckevanoce.cz/program.html, ale tady začnou až 1.12.2019.

A jinak o tomto marodícím víkendu budu odpočívat, pak si nachystám střihy na softshelky pro Simonku a pro oba na tepláky. Látky mám už delší dobu, ale byla "zlá" doba na ruční práce....Tak se zkusím "pochlapit", hihihi.
Musím se dát do čtvrtka do kupy, vezu maminku do Petrovic k zubaři......

Klidný den všem.
Zatím.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...