úterý 19. listopadu 2019

..není čas psát,

většinu pohltí vnoučata s dcerou.....

Staré hračky po dceři, dovezené z domku.....

Skládací kobereček...na moje vypínání deček a svetrů.....

Plastelína z pšenice.....

Začaly jsme jako na polévku pho, skončila jako ramen....

Dneska smažené knedlíčky a omáčky....nakládané olivy a plněné papričky.....kimči a okurky. Ty pro děti, ostatní pálííííí....

Odpoledne v Zásilkovně balíček, mohla jsem si přečíst výtvor Dvou tátů  s překrásnými ilustracemi od  Šárky Svobodové. Moc se mi její malování líbí, jeden rok jsem si u ní na e-shopu koupila překrásné vánoční pohledy...A bylo mi pak líto je rozesílat....Když vím, že to skončí v koši. Už nikdy nic podobného....
A text Michala a Davida ?
Líbí se mi, je celý v duchu toho, CO oni žijí. I když na druhou stranu je pravdou, že ti, kdo převážně reagují v jejich příspěvcích na Instagramu, nejsou homofobní....Ale třeba občas jen zvědaví a občas překvapení tím, že dva chlapi dokážou vychovávat děti líp a citlivěji než KLASICKÁ manželská dvojice....muž a žena. Nemá cenu se rozepisovat, já jsem v klidu ohledně těchto "jiných" vztahů. Vím, jaké to je, když někdo léta milovaný, najednou zjistí, že......
Nedávno jsem kdesi četla....novináři se ptali mladého muže na jeho homosexuální vztah k jinému muži. A on na to odpověděl protiotázkou... proč neřeknete jenom vztah, proč k tomu musíte přidávat to homosexuální ??? Je to prostě vztah člověka k člověku...Ke vztahu muže a ženy se taky nepřidává slovo heterosexuální, to je moje připomínka, ale možná, že jednou přijde čas, kdy to BUDE potřeba rozlišovat, hihihi.
Až se přestaneme takhle ptát, používajíce slovo homosexuální, bude na tom společnost dobře. Jak vidno, vždycky se ale najde někdo, kdo to vidí jako MY a VY/ONI/....


Tak a jdu se zase věnovat večerním záležitostem s dětmi.

Hezký večer všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...