čtvrtek 10. října 2019

...už bych si zase

mohla zpívat...prší, prší, jen se leje....
Dopoledne jsme zajeli na velký nákup, chtěla něco i maminka, tak nám vozík opravdu praskal ve švech. Naše věci jsme vyložili doma, pak jeli s autem do garáže, protože za maminkou zítra / viz kontrola lékař.../. A cestou z garáže nás chytla taková prudká přeháňka, že jsme ten kousek domů došli mokří jako ....jako zmoklé slepice, hihihi.

Na fotkách to tak vidět není. Ale jen ať prší, je potřeba doplnit podzemní vody a dešťový deficit je tady u nás hodně velký.



Po rychlém obědě bude siesta, kdy jednak doschneme a pak si taky vydechneme. Zítra nakoupím mamince čerstvé pečivo, jogurty a rozpustnou kávu, v Bille jí mají lacinější než v Albertu. Já bych to pro nás tak úplně nehrotila, ale ona sleduje ty letáky...., má přehled, tak jí vyhovíme. I když je někdy láce v rozporu se spotřebou benzínu, když popojíždíme sem tam....Ale je stará, tak co bychom nevyhověli....

Využila jsem tmavé prostěradlo a vyfotila jsem dečku, kterou jsem začala už na domku a touto fotkou se mi připomíná.....

Musím na ní zase zapracovat. Kde jsem tedy ztratila elán k ručním pracím, to tedy nevím.


Jdu si uvařit kávičku a pak uvidím. Pleteni svetru č.1 ? č.2 ? č.3 ? dečky ?
Tak.

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...