středa 9. října 2019

...po dvou dnech

deště a tmy i přes den je tu zase na návštěvě sluníčko.
Ale vzduch je chladný a vlhký.😀

Mlha stoupá na hory z mokrých ploch a pomalu vytváří nízkou oblačnost. To je nad horami krásně vidět, ale i "dole" ve městě, zase od řeky. Na druhé fotce....😀
Naše sídliště je postavené na nejvyšším kopci nad městem a řekou. Lépe řečeno, skoro všechna nová zástavba byla na úbočí nebo vrcholech kopců, které tvoří kaňon okolo Labe. Jen stará část je vystavěná na březích. Proto i tak velké rozdíly v počasí. Když se nemocnice stěhovala z města, zezdola nahoru, hodně lidí si nemohlo zvyknout, že "dole" prší nebo taky ne a "nahoře", u nové nemocnice, leží sníh a dost fouká.
A trolejbusy musí vždycky vyměnit. Ty nové, lehké za staré těžké, které ten marast do kopce projedou. Když začíná zima...Ach jo, je to tu za chvilku.😢


Mezi první a třetí fotkou je chvilka a už je vidět ten rozdíl, jak rychle jde mlha nahoru.


Každá změna v počasí se odráží i na mně. O panu Há ani nemluvím, to je kapitola sama pro sebe. Kolikrát už jsem si říkala, že ty starší v rodině, co říkaly....."stáhni si svetr přes záda, nechoď bosá, nestůj v průvanu, vem si na sebe něco teplejšího...ve staří to poznáš".... měly pravdu. A že staré jizvy a zlomeniny bolí při každé změně počasí. Ve stáří myslím. Tak měly pravdu. Jsou dny, kdy to cítím jako blázen. No a navíc na počasí mám svůj "barometr", pana Há, který reaguje jako panáček  vedle panenky v barometru za oknem. Znáte to, když byl venku panáček, bylo škaredo. Když panenka, tak hezky. Už nevím, jak se to jmenuje....hihihi. A neviděla jsem to léta.
Tímhle dlouhým pokecem jsem chtěla říct, že cítím svá léta. Včera jako dnes.
A dost o tom.
Jen o tom přeci můj život není.
💪
V pátek pojedeme do Tisé, vezeme mou maminku k obvodnímu doktorovi na kontrolu a napsání léků Pak budeme chvíli u ní, přes oběd a pak zase chvíli na domku. Musím do města odvézt kimči, které se zatím nikam nevešlo, je to velká uzavíratelná krabice, Ještě jsem ani nepřevezla dětské šampony a mycí prostředky a děti tu už v sobotu budou....
Zahrada ještě počká, na přestýden, stejně jsou to jen jiřiny a mečíky, pak nějaké zakrytí a dosbírání ořechů. letos jich bylo málo, i švestek. Nevadí, mám ještě z loňska. Obojí.

Dneska potřebuji dojít jen do Geis Centra pro balíček, nějak jsem při jeho objednávání na domku nechala adresu TAM a teď to teprve přišlo, musela jsem změnit dodání....
O tom ale až příště, co, od koho a proč....hihihi.

Delší spaní dneska ráno mi posunulo plán, který jsem na dnešek měla. Nevadí, nic mi neuteče. Nám.

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...