čtvrtek 31. října 2019

...něco k mému

šití....
Přes patchwork jsem absolutní samouk, na kurzu jsem byla jen jednou. Ve dnes už neexistujícím obchůdku s látkami, kam, mimochodem, momentálně chodím ke kadeřnici. je to takový vhodný prostor na menší obchůdek nebo právě kadeřnictví.

Šila jsem hlavně podle rad Jenny....odkoukáváním.


Sleduji jí  nadále, jen méně šiji, takže inspirace musí být pro mne opravdu dechberoucí, hihihi.

Později jsem našla hodně videí na YT, ale odebírám pravidelně mimo Jenny už jen Jordan, na tomhle posledním šije zástěry.


Ale inspirací je spousta, dneska mě zaujalo šití tašky s kapsami uvnitř. Jednak mi udělala radost celková preciznost šití, na asijské šití hrc frc na některých videích, toto je poklidné a celkem ucházející i propracováním a kvalitou. Tak jako šiji já, hihihi... Líbí se mi i rozměrové informace. A pomůcky....třeba nakládanou kapsu jsem dělala málo a bez nápovědy a tady se mi líbí ta papírová pomůcka na žehlení....A postup volné vložené kapsy na zip.


Navíc puntík a jarní zelená....

Venku svítí sluníčko, ale je chladno, jen okolo čtyř stupňů.

Jdu si udělat kávičku a budu dočítat knížku.

Hezké odpoledne všem.
💗💙💚💛💜


1 komentář:

  1. Milko,díky za tipy,také vyhledávám na Youtube videa pro mé kutění.Ta taška se mi moc líbí na léto jako dělaná.Musím si někam zapsat.Mám velké kabely s přihrádkama ráda.Já teď pořád blbnu se síťovkama pro celou rodinu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...