úterý 29. října 2019

...sváteční

dny za námi, ale ještě budou další, kulaté.....Za pár dní, a měla by tu být i moje / naše / zlatíčka....
Dneska pošmourno, jen 1 stupeň nad nulou.


Začala jsem plést čapku, KAL u  Vlněných sester
Musela jsem od nich rychle pryč...moc inspirací, moc přízí....hihihi. Já musím pomalu, zase se "rozjet" v ručních pracích, abych pak nenaříkala, co mám vlny a návodů.....hihihi.


Když jsem na domku zazimovávala horní pokoje, uklízela knížky a hry, vzala jsem domů něco málo z hromady her po dceři...Snad by to Simonku mohlo zaujmout. Jako kdyby náš 2+1 nepraskal ve švech....
Křesílka na houpání minipanenek, nějaké korálky, skládačky....uvidíme. Odvézt to můžu vždycky, že.


A ráno jsem začala  číst moje oblíbené blogy, třeba Milý deníčku ! Moc pěkný patchwork, taky inspirace. Zatím mě to ale "nebere", abych začala vytahovat látky, ale snad to zase přijde. Jen koukám a tiše závidím její sílu a šikovnost...

Soni Malinové odkaz na seriál a připomínka filmu "Forman VS Forman", taky jsem koukala.....

Lucie Konečná byla na premiéře Poslední aristokratky, podle ní nic moc, podle jiných odpočinková komedie. Nevím, ještě jsem neviděla, ale knížky mám všechny. A opravdu tak +-, někdy humor jako v Kameňácích / pro mne brrrr, vidět jednou a KONEC/, někdy taková lyrická legrace. Někdo rád holky, někdo vdolky. Každému jeho jest....

Jitky nádherné fotky podzimu. Ráda k ní chodím, abych potěšila nejen oko, ale i romantickou dušičku ve mně. Takhle krásně fotí i náš zeť, ale nikde se neprezentuje, což mě někdy mrzí....

Nově sleduji Radku na Upletusi, moc se mi líbí její výrobky, elán a někdy se divím, kolik toho mladá maminka tří dětí zvládá.....

A to byl jen útržek ze seznamu mých oblíbených....Klasiku mého "repertoáru" jsem dneska neuvedla.

Chystám se do Minimarketu k Vietnamcům, pro nějaké umělé květiny na hřbitov, svíčky, velký pytel jasmínové rýže a nějakou zeleninu. Dneska zase vařím, já květákovou rýži a kuřecí maso, pan Há houbovou omáčku a knedlík... A zítra spolu kuřecí....Já zpracovala ty houby, co jsem o víkendu našla, většinou mi jídlo stačí jen 1x, panu Há nevadí i opakování druhý den. Zlatý chlapec.....Já měla smaženici, kterou on nemusí, on omáčku na 2x. prostě manželská pohoda.

Tak jo, jdu.

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...