čtvrtek 10. října 2019

...předevčírem

jsem dostala balíček, včera byl křest knížky v Praze a ode dneška, 10/10/2019 je u Lelí prodej.

Sleduju jí od začátku, co se začala od cupcaky zajímat, od doby, kdy každý měsíc měla nový s patronem, od jejího druhého porodu syna Kubíka, prostě mě zajímala.
O tom všem, i více o svém životě, píše v úvodu knihy. Potom jsou pěkně popsané recepty, návody na výrobu tohoto sladkého dortíku, i zajímavé nápady na zdobení...
Ještě nevím, jestli si knihu vezme dcera, ale určitě příští týden něco spolu s ní zkusíme....

Už jsem si i vybrala, co....hihihi.

https://www.instagram.com/stories/lelihnidakova/?hl=cs
https://www.instagram.com/leliscupcakes/?hl=cs


Dárkový kupon na jeden kousek zadarmo....a příspěvek na kurz....


Pěkný den všem, klidně i sladký....
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...