neděle 20. října 2019

...podzimní neděle

je tu rychleji, než by člověk po slunných dnech předpokládal....
Krušné hory i České středohoří s Milešovkou jsou v mlze, stromy září zlatou i bez sluníčka.
Šípky, co jsem si nalámala na procházce s dětmi...sedmikrásky s různě dlouhými stonky od nich, babi na....
Jsem jako zmlácená, bolí mě celý člověk, dala jsem si dnešek na zotavenou, mám uvařeno...Tak uvidím. nerada si veřejně stěžuji, ale dá mi dost práce vzchopit se, hihihi.
Využívám poslední střípky po týdenní návštěvě mých zlatíček, našich, samozřejmě....
Jdu.
Hezkou neděli všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...