úterý 8. října 2019

...nejen děti

mají někdy zlé noci....
Máme je i my, senioři.
Například ta dnešní byla dost drsná, ráno tedy brzké vstávání, ať už je to za námi, hihihi.
Takže si čtu a prohlížím videa na YT.

Dneska trochu osvěta....
Vzpomínám si, jak jsem kdysi viděla na TV Nova , když měli "krizi" a neměli co dávat, protože se dvě poloviny TV rozhádaly...BTW, bylo to skutečně dávno....Vracím se k tématu. Tenkrát mladičký sourozenecký pár Gondíků uváděl jakousi soutěž a v té byl dotaz na mladého muž...."jakou barvu nohou má labuť....1. černou  2.žlutou  3. oranžovou". Mladík vytřeštil oči a zcela vážně řekl...."Ale labuť nemá nohy ". Pan Gondík tenkrát málem zkolaboval, jak se smál. Prostě městské "dítě", co vidělo labuť plavat jen na vodě, no, nedivme se. Tuhle epizodku jsem nedávno vyprávěla při nějaké vhodné příležitost....když jsme se bavili o tom, že spousta městských dětí nikdy neviděla krávu zblízka, třeba....A teď je spousta příměstských farem a farmiček, kam třeba děti ze školky jdou na exkurzi a vidí život na venkově...a zvířata, a zemědělské stroje....Tomu moc fandím. Tak se ke krávě, ovci, koze, koni, drůbeži atd. atd. dostanou i děti, jejichž rodiče je za podobnou zábavou ani nenapadne vzít....A že jich je....těch rodičů....
Dneska sem hodím dvě videa s exotičtějším zemědělským pěstováním...pro nás, středoevropany.

Třeba buráky...zimní a dříve hlavně Mikulášská záležitost, v našem pásmu....
buráky, arašídy,podzemnice olejná

 A nebo potravina miliardy lidí...rýže....
Oryza

Já vím, že zrovna MY to známe, ale příklad labutí mě vede k tomu, že se najdou i tací.....
A dost ironie a poučování...
To ta noc....
😢

Já dneska budu uklízet šití, něco jsem měla s druhém strojem na domku, tak to musím zase vybalit a urovnat. A snad se mi zase bude chtít něco dělat. Jako šít. Mohla bych si spíchnout nějaké taštičky na pletení, mám toho tolik rozdělaného a v taštičkách by to bylo uklizené, hihihi.

Takové rychlovky od Prošikulky....

Venku je dneska pod mrakem, chladno, čekám balíček, tak budeme sedět doma, asi jen zajedu nakoupit nějakou zeleninu. Uvidím.

Tak zatím....
Hezký den všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...