neděle 27. října 2019

...po obědě

se počasí zlomilo.
Ráno pro chleba, i mamince, potom k ní do Tisé, posedět a popovídat.
U nás na domku jsem uklidila jiřiny, mečíky, porovnala pár věcí a protože se rychle zatáhlo a v domku je zima, jeli jsme domů. Stačilo to i panu Há.
Včera to bylo lepší, dokonce jsem byla i na posledních houbách v louce a našla jsem !
Sluníčko bylo až do večera. Dneska holt ne.

Takový je pohled na dvorek a zahradu na domku....a na náhle zataženou oblohu. Mraky jsou temné, skoro bych řekla sněhové....


A takhle vypadá nebe ve městě, hned po příjezdu domů jsem při uklízení věcí z batůžku cvakla tyhle fotky.


Naši mladí nejsou o těchto podzimních prázdninách doma, jeli na skok do Jeseníků....
A už mi posílají i fotodokumentaci....


Fotka je ze včerejšího dne, snad tam mají pěkně i dneska.

Hezký, skutečně podzimní, den všem.....
💗💙💚💛💜

1 komentář:

  1. U nás je ešte aj dnes krásne, ale vraj zajtra babie leto končí. Škoda, brala by som aj do Vianoc :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...