pátek 25. října 2019

..a už je to tu....

Ty mlhy celý den, pošmourno a neveselo.
Ale zase si můžu v klidu posvítit svíčkami......ty dodávají pohodu a klid, tedy mně určitě.


Muškáty, dovezené z domku, zase začaly kvést....


Ve váze šípky, nalámané ještě když tu byla moje zlatíčka....


Je to už týden....Co jsme byly spolu na louce pod sídlištěm.

Dneska jde na nákup pan Há. Jednak, aby se prošel, a za druhé, co by tady taky pořád dělal, že.
Já pořád ještě porovnávám věci, převezené zpět z domku na používání doma. Mám věci, které jsou v obou domácnostech, ale ne všechno.
Dnešek tedy věnuju bytu, o víkendu domku. Potřebuju douklidit zahradu, jiřiny, kytky v květnících. Budu si chystat větvičky na hřbitov a jejich zbytky na pokrytí růží a bylinek. A příští týden mě, nás s panem Há, čeká uklidit hroby a budou Dušičky....
Možná, že je nahoře v Tisé bez mlhy, jako to bylo v pondělí. Ale někdy je tady i tam.

Jdu něco dělat.

Hezký pátek všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...