čtvrtek 17. října 2019

...čtvrteční procházka

byla kombinovaná....
Autobusem č.5 na část sídliště Dobětice, pak po žluté kus přes sídliště a nakonec do strmého kopce....
V polovině jsem prosila, aby mě zabili, abych nemusela dál, hihihi. V kopci nádherné bedly...Ale kam je dát, když jen batoh a spousta bund, čepic a svačinek. Moje srdce houbaře krvácelo. Ale znovu bych tam nešla, jako s košíkem....hihihi.

https://www.kudyznudy.cz/aktivity/erbenova-vyhlidka-v-usti-nad-labem


Kopec pode mnou.....
Kopec nade mnou.....
Už tam skoro jsme.....
I jsem vylezla nahoru, pohled na Krušné hory.....
Milešovka v oparu....
Na této fotce je dokonce vidět i řeka Labe.
Severní terasa a v dáli vpravo Střekov....
Směr Děčín.
Na sever od města....
Tou křivolakou cestičkou v louce / dříve pole /, půjdeme zpátky.
A jdeme dolů....poslední pohled na rozhlednu.
Pohled na střed města, kus Střekova a hrad Střekov. Bohužel, je opar.
A pak už jen na zastávku a zase stejným autobusem domů.

Celý den se honily mraky, ale, naštěstí, nespadla ani kapka.
Zítra máme naplánovanou cestu za prababičkou Toničkou, odpoledne hřiště a večer přijede očekávaný tatínek Zbyněk.
V sobotu  po obědě pojedou domů, v neděli jde Ondra s mámou do divadla. V Olomouci.

Jdu.

Hezký večer všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...