pátek 4. října 2019

...dneska je pravý

podzimní den, skoro listopadový....
Jen ráno bylo chvíli příjemně, byla jsem pro pečivo a brambory v minimarketu, jak já říkám u Vietnamců. Koukala jsem, že nakoupili nové chladící skříně a celou prodejnu zase maličko přestavěli. Dokonce se u nich nově dá vsadit sportka....hihihi.
A mají spoustu nového zboží, nádobí, oblečení a i prodavaček je víc. Jen u kasy sedí Vietnamec, ostatní jsou Češky, dneska u kasy mladá dívka.
Ještě jsem nakoupila čerstvé maso v pojízdné prodejně masa, která tady stojí v úterý a v pátek dopoledne. To se mi líbí, protože Vietnamci  čerstvé maso nemají, jen uzené a uzeniny. Takže opravdu stačí jít sem k nám nakoupit, a nemusí se vážit cesta nikam do marketu. Teď jsem myslela na nás, seniory....

 

V Ústí je tak málo parkovacích míst, že se stojí všude možně. Asi už neplatí, v pravidlech silničního provozu ????.., že se nesmí parkovat 15 m od křižovatky ???? Toto je křižovatka ve tvaru písmene T. Základna T jde v tomto pohledu zprava doleva, přestože  hlavní vede zprava nahoru...Přála bych vám vidět, co se tu děje v podvečer, když se to tu hemží auty a dvě se vedle sebe, v protisměru, nevejdou. Kvůli těm parkujícím, kteří stojí až nahoru ulice. Je to i na fotce vidět,jak jede auto nahoru v protisměru.... A to modré opravdu parkuje, už od večera.....A to bylo foceno cca v 9 hodin dopoledne......


Po mém návratu z nákupu jsme s panem Há uklidili byt, já uvařila k obědu kulajdu z posledních čerstvých hub a jako druhé jídlo jsme měli každý "to své", já rýžové nudle s dušenou brokolici a pan Há houbovou omáčku s rýží / zbyla po mně ze včera, hihihi/.
Jak říká pan Há, "zbytky" z lednice dojedeny, můžeš znovu vařit.
Hurá.
A tady už je poúklidová odpolední siesta. Kafíčko, zapálená svíčka, sport v TV. Ale pan Há hraje karty na počítači, hihihi.


Celý den bylo zataženo, teď už prší, konečně zase voda. Pěkně to venku šustí...

Klidný podzimní večer všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...