sobota 5. října 2019

...deštivá noc,

deštivé ráno.
Pomalu nevidím, bez rozsvícení, na klávesnici.

Východ i západ jsou na tom stejně.....


Hory v mracích, možná je to jen mlha, každopádně vidět není nic.
Zato na mém PC je vidět všechno a dobře.


A knížky a hry čekají na dětičky, až přijedou.


Už jsem stačila uklidit špajzku v mezipatře, trochu přerovnat a jasně označit, co je sladké a co pro pana Há.
Tak dopoledne jen maličkosti a uvařit.
Zase se snažím u TV plést, pouštím si stěhování a stavění na Fine Living, Spektrum Home nebo vaření, třeba na TV Paprika. Mám i jiné programy, tohle je jen namátkou, zase si na ně po těch měsících  na domku zvykám. Pokud není nějaký sport nebo snooker pro pana Há.

Já vím, je dost brzo na nějakou práci, ale šustící déšť mě vyhnal z postele a jsem zase jednou víc aktivní. Tak to nesmím podělat....hihihi.

Málem jsem opomenula dnešní den. Význačný pro mne a pana Há. Je to totiž první den ze 40tého roku, ode dne, co jsme si řekli ANO....Včera, na Františka, to bylo 39 let. Ani se to nezdá tak dlouho, hihihi.

Hezký, byť mokrý, den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...