pátek 2. listopadu 2018

.../129/

Není to tak dlouho, co jsem se zmiňovala o Freddiem Mercury a hle, na plátnech našich kin se objevil letošní nový film Bohemian Rhapsody.....

Závěrečná sekvence filmu je takřka autentická s nahrávkou na YouTube, živě z 13.7.1985


Rami Malek se role Freddieho ujal s chutí a nejen to, je v ní prostě fantastický....

A nejen on, všichni členové Queen jsou dobře ztvárněni a celkově je to film pěkný, spousta lidí si asi i popláče....Moc pěkně o tom píše Marcela z Irska , děkuji  jí za typ....

Kritikové se určitě smlsnou na tom či onom, už jsem četla, že film upozadil  FM orientaci  / proč rozpitvávat dávno známou věc,?? k čemu by to bylo, komu to prospěje??? náznaky snad stačí ??/ a že členové  Queen chtěli pěkný film o sobě....Ale skalním fanouškům je to fuk. Podle mě je to film o ČLOVĚKU, který kromě sebe miloval hlavně hudbu a lidi...a moc pěkně zpíval.
Není to přeci o tom s kým co kdo měl, ale o tom, jak náhle, a nerad, odešel ze života. A určitě nechtěl odejít, toužil žít, jako si přejeme my všichni. A musel to přijmout. Ruku na srdce, každý máme schovaný nějaký životní prohřešek, faul nebo pocit křivdy...smutek, bolest, touhy....
Já to vidím momentálně ve své rodině. Najednou, takřka přes noc, přijde nemoc, proti které se špatně a většinou neúspěšně bojuje....A není pomoci, jen láska a trpělivost.
Je pravdou, za svou nemoc si FM mohl částečně i sám, ale co ti jiní...kuřáci, pijani alkoholu, požívači drog... Takový je prostě život. Někdy nespravedlivý, ale nějaký konec nás čeká všechny.
A FM byl jedním z nás, chyboval, ale i vítězil.....a přesto odešel mladý....Byl charismatický a basta, končím....

                                                  Hezký den všem, ať už s filmem nebo bez něj......


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...