čtvrtek 29. listopadu 2018

.../144/

Dneska je předposlední listopadový den. Zítra jedeme brzy ráno do Tisé, povezeme maminku / a potažmo i sestru, která byla doteď ve stavu nemocných..../ na kontrolu k obvodnímu doktorovi do Libouchce. Já poprvé, vždycky jezdil švagr Vláďa.....A sestra má autoškolu " v běhu".
Venku se ochladilo, má i sněžit a být námraza, prvně si přeju, aby to bylo jinde než u nás.

Hory v mlze, sluníčko, ale mráz.


Když tu byla dcera, našla nějaký volný střih na mikinu na stránkách dokonce v azbuce /..../, udělaly jsme střih, vyřízly látku, ale nějak to nebylo ono....A odložily jsme to. Já mám v hlavě nějaké šicí plány, jen tohle mě trápilo, tak jsem to dneska zase vytáhla na světlo boží....A hraju si s tím.
Přední díl je na zapínání do oblouku / TO se dceři líbilo, jen já nejsem profesionální šička a takovéto hokusy pokusy mě trochu od šití zrazují.../.Na fotce to není moc vidět. Na té druhé jsem to odklopila.... No, ještě se s tím budu chvíli prát.
😅


                                                                    Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...