středa 7. listopadu 2018

...tohle mi

hlava tedy nebere......
Nestačí, že mám smutnou a lítostivou náladu /..../.
Mluvila jsem s dcerou, jen tak mezi řečí se zeptala, kde bude parkovat....Když tu byla před třemi týdny, tak těch několik dní parkovala před domem, na křižovatce tvaru písmene T a dostala pokutu, kterou si dneska vyzvedla na Poště v Olomouci. Prý nedodržela 3 metry pruhů pro projíždějící auta...
A ať se s okna dívám jak můžu, stojí tam prostě auta pořád....a určitě ne jinak ??? než ona.
Zbývá tedy otázka ? jak to, že tam ty lidi parkují, dnes a denně ?
... Že by bylo přísnější sledování aut s poznávací značkou z Moravy ?
... A co auta, která parkují i směrem nahoru z křižovatky, kde dvouproudou silnici zmenšují na jednoproudou a musí si složitě dávat přednost shora dolů, a opačně,  za občasného hlasitého troubení. I v noci. Což by podle přředpisů neměli....
... A nebo někdo z těch, kterým zabrala  na 6 dní před domem místo, pozval anonymně policii, asi městskou, neptala jsem se dcery....
...Na stejném místě dostal před lety pan Há botičku, když občas jezdil se služebním autem s jinou než ústeckou značkou, a okolo nikdo jiný.....
...Asi mám citově špatné období, že se mě to tak dotklo.....


Než jsem stáhla fotku, dostala jí sem, protože mi přestal fungovat ??? můj program na ukládání fotek a musela jsem zvolit jiný....už tam stojí auta, co tam normálně parkují.....
Tak nevím. Asi si musím u sestry půjčit Pravidla provozu na pozemních komunikacích...a nastudovat to. Ona si začala dělat řidičák, když Vláďa onemocněl, bude ho za chvíli mít a teď ho bude  potřebovat....Syn v Praze má, ale nejezdí, bude si muset zopakovat nějaké jízdy a synek v Plzni řidičák nemá. I když jsem do něj já, tetka, hučela.....
A maminka v domě, 88 let, ještě, že nejsme daleko. Budu i já muset víc jezdit....

Tak jo. Nákup mi synovec poslal sms, zítra jedu....

Klidný večer všem.
A díky, že jsem se mohla "vypovídat".

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...