středa 28. listopadu 2018

...kimchi...

...letošní podzim už potřetí....
Dneska jsem nasolila malé okurky, které v Albertu prodávají k přímému jídlu nebo naložení jednorázově na sladkokyselo ???? Mně na ně upozornila dcera, ale už jsme se v minulém týdnu k téhle práci nedostaly. Tak já dneska.


Podle návodu Cucumber kimchi od Maangchi....

A já v našich podmínkách a s možností u nás nakoupit občas tápu a hledám jinou volbu. Ale u originál receptu je třeba kvůli chuti vše originální. Jednou jsem nakládala ředkev danmuji ne s rýžovým octem, ale jiným a nebylo to ono...Dneska jsem marně hledala drcené chili papričky, i když v oddělení asijských potravin... Možná v Globusu, tam mi to připadalo zásobenější. Musely stačit doma ty objednané přes e-shop.Ale už končím, nechala jsem si špetku....
Natož pak sehnat chili pastu.....

Postup ve videu.
 Křupavé okurčičky po naříznutí, prosolení a následném umytí po třech hodinách pěkně poměkly.
Maangchi má návod i na pálivé papričky kimchi, česnekové natě aj.ingredience.


A protože ještě zbylo trochu "zálivky", honem jsem prosolila kus čínského zelí, dokrájela ředkvičky a cibulky a ještě jednou naložím klasiku....

Venku po týdnu mlh a zatažené oblohy, a věčné tmy a svícení už po obědě...., zasvitlo sluníčko, ale je pěkně mrazivo.

Hezký večer všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu