sobota 3. listopadu 2018

.../130/

Sobota.
Mlhavá.
Chladná.
Podmračená.
Ráno spadlo tak 10 kapek.....
Pan Há šel do garáže na revizi elektřiny, to je poprvé v životě, co je tato akce ???? Nějaká novinka od elektrických závodů ?????
Já včera večer udělala střih, dneska nastříhla a ušila triko z poslední látky s mašinami. bylo jí málo. Dlouhé rukávy z nenošeného tílka pana Há a jinak jdou v rubu odstřihnout a je z toho tričko s krátkým rukávem....
Takový můj dnešní výmysl, hihihi.
Konečně jsem dala gumu do sukničky a legínek s obláčky, poklidila šití.
Současně uvařila segedýn, uklidila myčku. Přivezla jsem si z domku zbytky mouk / ????? / v dózách, tak jsem je dala do "městských", umyla je v myčce a čisté zítra odvezu na domek. Tam ještě potřebuju udělat pár drobností na zazimování, potom načepovat a odvézt vodu pro naše / maminku i sestru /, ještě pořád mají málo vody ve studni.
Zítra bude v domě jen maminka a pes, sestra se švagrem jedou Na Homolku, do nemocnice....
Snad to k něčemu bude.....


Ale, to bude až zítra a dneska je dneska.
Dostala jsem /výjímečně/ knížku, tak budu odpoledne relaxovat a číst si.
Knížku napsala manželská dvojice Lars Kepler a je to už sedmé pokračování s názvem Lazar.

Pan Há bude asi sledovat snooker, takže budeme tichá domácnost.

Klidný den všem......






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu