středa 7. listopadu 2018

.../132/

Dobré poledne.
Dneska nákupy, přišly mi dva balíčky do Zásilkovny, vaření oběda.....

A ty balíčky ????
Dlouho jsem na internetu hledala úpletové látky s vánočním motivem, nakonec jsem našla....
https://www.suchedupky.cz, ke dvěma vánočním ještě moc pěkná teplákovina....Takže můžu ušít tričko, šatičky a tepláky...Pěkný obchůdek, můžu doporučit.....


A ten druhý byl od http://eshop.jiznikorea.eu, který byl hlavně kvůli papričkovému prášku, ale pak se něco našlo, aby se to poštovné vyplatilo....A teprve po odeslání objednávky jsem zjistila, že sídlí v Samotíškách, kousek od Olomouce, vedle Svatého kopečku. Tam mi příště může dcera zajet...a bude na další věci, bez poštovného. I když Zásilkovna se vyplatí. Tuhle mám kousek od bytu a i cena je slušná..../70/.
Několik druhů nudlí, na ochutnání i nudle se zeleným čajem, dvě tmavé rýže, černá a hnědá, pasta z bobů a originál tofu. Kromě kimčchi, které budu po neděli nakládat, si s dcerou a vnoučaty něco korejského uvaříme....Aby to bylo i pro děti, i když těm budou stačit ty nudle.....
Zeleninu mám nakoupenou, chybí mi jen ředkev, ale tu koupím určitě zítra. Pojedeme dopoledne na nákup mamince a sestře, odvezeme jim to do Tisé, natočíme jim u nás na domku vodu na vaření.
Pozítří je ten další smutný den /..../, nevíme, kdo a kolik lidí se sejde....Ale musíme být připravené. tedy spíš já jsem připravená.....


Tak jsem se trochu odreagovala psaním. Zlobí mě počítač, už je to dědek starý, špatně mi stáhl fotky, pomalu ukládá....Musím se naučit fotky z karty foťáku jen kopírovat, abych o ně nepřišla jako dneska, kdy jsem musela snést nákupy z balíčků napodruhé, byly už uklizené.....A to o nic nešlo, že.
Mám ještě dost práce před sebou, jdu.
Píšu dneska hlavně kvůli odkazům na DOBRÉ eshopy, do příštího týdne bych to asi zapomněla.

Klidný den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...