pondělí 5. listopadu 2018

.../131/

Pondělí.
Trochu nervy, co se děje v Praze....
Pan Há má rýmu a včera večer měl 37,3 teplotu, tak zimnice a nářky....
Ale to je tak vždycky.
Manželská diskuze :.....vezmi si na sebe bundu.....na co bundu, ještě není zima....ale to slunce mate.....tebe mate, vezmu si ještě kožené sako.....dělej, jak myslíš......dej si do dávkovače na léky na ráno celaskon....ještě je brzy, žádná velká zima na braní vitaminů....atd.dokola, hihihi.
Je pravdou, že to slunce mate....Namlsaní letními teplotami se pěkně pleteme. Minulý týden tu bylo přes den i jen 6 stupňů, to bývá klidně i v zimě, kdy je už sníh a plískanice. Ale, co naděláme, chlapi jsou chlapi.....A my všichni. Je to momentálně horor cestovat MHD, kašel, prskání, smrkání....ale to i já, to není kritika, jen konstatování.Člověk pomalu neví, jak se obléci.
Dneska opar a na sluníčku 12 stupňů.

Hory nejsou skoro vidět. Včera cestou z Tisé krásný podzimní žlutý pohled na svět, převažuje žlutá a oranžová, tu a tam červená, zeleň ustoupila a brzy budou všechny stromy holé....A větve budou trčet k nebi ...Hlavně aby napadlo sníh a všechno si pod ním odpočinulo. Přírodu myslím.


Rozhrabaný "řezací" koutek v obýváku, tedy krabice s pruhy látek a výplněmi. Hledání toho vhodného......
Pěkný binec....i lampa něco unese.


Taky jsem zapojila i různé krabice v šicí šatně....už je to připravené na vyžehlení a šití....zipy, suché zipy, pár komponentů na tašky, knoflík.... No uvidíme, jak mi to půjde....
Našla jsem taky spoustu malých nastříhaných čtverečků a cosi mi bliklo v hlavě....hihihi.....
Navíc jsem zase "pospojovala" věci doma a věci, co byly na domku. Takže šití pomalu uklizeno. Dokonce jsem si připravila i pár drobností na rukodělnou chvilku, kdyby Ondrášek chtěl....


A tady jsem dozdobila věnec na dveřích bytu...


A aby to nevypadalo, že všechno doma dělám jen já, poslední sesbírané ořechy jsou už vyloupané, na to já nemám...to pan Há.
Pěkně rozdělil, celá jádra a ta poloviční..Poloviční jsou ve skleněné váze /..../, musím vhodnou nádobu teprve najít.....


Dneska jsme oba doma v teple, pan Há se potí po Paralenu, ale už vypadá líp než včera večer.
Vstával teprve před chvilkou, na něj nezvyklé.
Já si píšu seznam nákupu zeleniny, zítra půjdu nakoupit, dneska nic nepotřebujeme. Taky čekám na balíček od http://eshop.jiznikorea.eu. Už mi došel prášek z papriček na kimčchi, tak k tomu ještě nějaké nudle, tofu a fermentovanou pastu ze soji. A budu zase nakládat.
Jdu. Něco dělat.
Všechny zdravím a děkuji za návštěvy u mne....

Hezký den všem.
💓😇😉😊😋😍

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...