pondělí 19. listopadu 2018

.../134/

V pátek dopoledne v centrálním parku, mala Simi na novém odrážedle....Ze začátku nejistá, pak na jemném povrchu přímo drandila....


A já jsem zase trochu fotila sochy a okolí v parku.....
Tohle je jediné neupravené míst, pod tím jsou garáže a sklady apod., tak asi nevědí, co s tím vrškem dělat. Jinak to tedy nechápu.Celý další park je na 1 s ***.
Od zábradlí je nádherný pohled jak na město, tak i na směr na měst, Trmice, Teplice, Milešovku ....Tam jsem s kočárem nešla.
Za komančů to bylo takové "seřadiště" na veřejné akce.


Dny nám utíkaly jako voda mezi prsty. Chybí mi tady dokumentace pečení perníčků, to musím teprve najít....Nebo to ještě nemám od dcery, jednou fotila ona, jindy já.
Večer přijel zeť, měl 80 minut zpoždění vlaku, tak se ho děti nedočkaly...až ráno se mohli přivítat...

A co bylo dál.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...