neděle 25. listopadu 2018

.../141/

Tak jsem došila kalhoty pro Tadeáška.
Bylo to o nervy, zlobil mě stroj, trhala se mi nit a posouval člunek....Těch jehel, co jsem ohnula. Nakonec to dopadlo tak, že pan Há stroj otevřel, vyčistil, utáhl uvolněné šroubky a ťuky ťuk, snad to bude šít....Tedy šije to, dneska to ještě promaže. Takže "přerušované" šití u konce. Chudák pěkná látka, trochu jsem se jí pomstila, těch dírek a nitek.....Takový Danajský dar to bude....ty kalhoty.


Ještě není navléknutá guma, tu, i se špendlíkem, dodávám v balíčku, hihihi. To bude muset Maruška dodělat v ruce.
Venku mlhavo, mokro, já pořád nic moc, u mne trvá rýma 14 dní a mám obavy, abych se z ní vůbec dostala....Léčím se, ale jsem ve stádiu těžkého odkašlávání, které mě postihuje i s jinými problémy vyplývajících z toho....Ach jo.
Včera jsem dělala "čínu", dneska si přidám k rýži  kim čchi, už dozrálo.  

Dneska video o rajčatech....
Tu pícku si v jednom dílu sama dělala, peče v ní všechno, a hlavně suší...
Přemýšlela jsem, co to je, ta bezinkoidní rostlina...a je to sečuánský pepř, čerstvě utržený....


A je libo kukuřičných placek ?????




Nemám sliny, ale ty podvědomé pocity jejich sbíhání se při pohledu na tu vitamínovou bombu ....mám.
Zítra mám v plánu cestu na domek a na nákup, nám i mamince. Tak jsem zvědavá, jak to zvládnu / myslím kašlající atd. /.

Dopřeju si dneska ještě jeden den "marodění", čtení, pletení a šití....a pc.....

Hezký den a PEVNÉ ZDRAVÍ všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...