čtvrtek 1. listopadu 2018

.../128/

Čtvrtek.
První počin na počítači, projít nové e-knihy na Kosmas, co mají na Alza, Martinus, Knihy Dobrovský atd.
Dneska nic zajímavého, pro mne. Je tedy nový měsíc a tak můžu klidně něco koupit....hihihi. Viz moje limity / finanční..../ .

Kopce ozářené sluncem, stromy žlutohnědé, obloha mírně pruhovaná  a lehký opar nad městem. Dole, ve městě, v úžlabině s Labem, je pěkná mlha....


Přivezla jsem z domku mou poslední šitou deku, dost bylo jejího výletu na ves. Ale zase si jí užil pan Há při každodenním polední šlofíčku...Teď zase doma.
Zrovna jsem přemýšlela, že mě to zatím k patchworku netáhne, mám ještě našité čtverce, ale to má čas, už 3 roky.....
Dek máme dost, našila jsem určitě přes 20 kousků a všechny jsem rozdala. jen dvě prodala. Lépe řečeno, dvě byly na objednávku od známých....Já tak šít neumím, myslím to "muset"....Většinou šiju impulzně nebo příležitostně / mimina, narozeniny.../.
A děti stejně milují tu chlupatku, oboustrannou. Na jedné auta, na druhé velké puntíky.
Ani nevím, kde jsem si tu látku objednala, pak obšila a i já pod ní někdy usnu.


Musím uklidit flísy, šila jsem z nich zimní čepice...
Teď jsem se na chvíli zastavila, hledala jsem fotku Ondráška v čepici, ale nenašla jsem....škoda.
Tak jsem fotku našla, ale mám ji na své FB a neumím jí stáhnout...nojono....
A má ji i dcera na svém Instagramu.....


Dneska čekám dva balíčky, o tom ale až zase jindy.
Jdu něco smysluplného dělat.
Především pověsit prádlo, dát vyprat další, nachystat vaření oběda, no, na to času dost. Mám v hlavě pocit, že je víc hodin. Asi je letos pro mne ten přesun času nějak těžší...

Hezký den všem.

2 komentáře:

  1. Jsi prostě šikulka - ty výrobky jsou hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu, potěší to....Hezký večer....Milada

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...