úterý 20. listopadu 2018

.../137/

Tak a zase, pomalu, najíždím do svých vyjetých kolejí....Pohledy z okna, obrázky knih a ruční práce.

Všude včera sněžilo, v Ústí tedy ne....ale mraky na to jsou. I chladno, dneska nula.


Nahodila jsem oka na svetr pro malou Simi, jsem teprve na začátku, uvidíme, jak mi to půjde.
Jedu podle Terezky, už jsem se o ní několikrát zmiňovala, vrátila mě po letech k pletení svetrů svým pěkným návodem. A toho se přidržuju a docela mi to jde. Ona naposledy pletla pro svou dcerku rukavičky se sklápěcími prsty, moc se mi to líbí....Díky, Terezo, za nápady.


Minulý čtvrtek vyšel třetí detektivní román  Arne Dahla ze série Sam Berger a Molly Blomova.
Tak čtu.
 Kupuji elektronické knihy na Kosmas nebo Alza.


Moje rýma dostoupila vrcholu, všechno pěkně kleslo na průdušky...Vzhledem ke své nemoci /Sjögrenův syndrom/ si to "vyžeru" pěkně až do dna. Kašlu až vidím hvězdičky a mám pocit, že mi praskne hlava. Kapu, piju kašlací medicínky, cucám cucavé léky a těším se na sedmý den.....
Znáte to ne ? Léčená rýma trvá 7 dní, neléčená týden.
Ještě dneska nevyjdu z bytu, nechám si i mastné vlasy, chudák pan Há, na CO musí koukat, hihihi.
Ale pak se na sebe zase vrhnu....

Včera jsem objednala látky na softshelky pro synovce Jiříkovo /synovec/ přítelkyně.
 Tak zase začnu šít.

A objednala  jsem i hrnečky, plecháčky, u  Lucie Living. Dám je dětem, naplněné sušeným ovocem, dodatečně k Mikuláši. To se osobně neuvidíme.
Připadalo mi to jako dobrý nápad, hrnků není nikdy dost. To nesmím říkat před panem Há, brblá, když vyklízí myčku, že nemá kam hrnky dávat.....

Pro dnešek to je snad vše....😃

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...