pondělí 19. listopadu 2018

.../136/

A neděle cestovní. Jak pro mladé, kteří jedou, tak pro nás s panem Há...cestujeme v duchu s nimi....
Trochu jsem poklízela / = urovnávala...../, a protože rýma dorazila i ke mně, léčila jsem se. A dneska pokračuji.
Zeť byl v Olomouci umýt auta, prý asi letos naposledy, vyzvedl balíček s botami pro Ondru a dcera mi poslala fotku a napsala...
...Tak nevím, komu jsem ty boty kupovala.....
Malá má oblíkací období...Ondra si bere pyžamo a ona šup, honem si na sebe oblíká jeho sundané trenky...nebo triko do rukávů na nožičky....hihihi. Přes svoje oblečení.


Týden utekl jako voda / víc než týden, že /. Teď se uvidíme až před svátky a na Vánoce by měli být u nás. Ťuk ťuk, aby byli zdraví....

Jdu popřemýšlet nad dnešním obědem, už jsem tu byla dost dlouho.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...