čtvrtek 1. listopadu 2018

...a ještě tohle

bych dneska napsala, protože na zítra toho mám moooooc.....
Takhle krásně zlatozlatý byl zase dneska západ slunce.


Je to doslova mžik. Slunce sklouzne za Střížovický vrch a najednou je TMA....


Hned po obědě jsem zajela do centra, měla jsem ve Forum v jednom obchodě balíček od přepravce Geis. Nebyli jsme včera doma, tak jsem musela přesunout dodání...
A mám doma tuto hračku, pořád jsem obdivovala špagety z cukety, tak se je pokusím udělat taky, hihihi. Využila jsem nabídku z reklamy na Instagramu, cena skoro třetinová proti normální...
Uvidíme, jak si s tím poradím.....


A když už jsem byla ve městě, zastavila jsem se v Levných knihách a koupila pro Simonku něco na čtení, zatím to ale schovám, svátek ??? Vánoce ???? Taky nápad od virtuálních kamarádek.


A v marketu se zeleninou / Vietnamci /, jsem si koupila tři avokáda, kus za 12,70 Kč  !!!!
 No, nekup to !
U veškerého ovoce a zeleniny cedulky s původem /zemí / dovozu, všechno čisté a radost nakupovat.


A předtím, v pravé poledne, mi ještě přišel balíček s golfkami pro panenky ...
Taky pro Simi, k svátku.
Jsem z nich nadšená. Už jsem si pojezdila.....


Je 17,10 hod. a tma jako v pytli.
Ještě nějaký drb, o kterém jsem tady nepsala ????
Jo.
Postrádala jsem mladé sousedy od naproti z bytu...a hle, jsou na tři roky v Číně.
Radek služebně, mladá paní a děti / 4 a 1,5 roku / jeli s ním....Je tu bez nich smutno...
A vůbec si neumím představit , jak bych to nesla já, kdyby mi mladí odjeli tak daleko, a na tak dlouho.
Dcera byla v době studií na lékařské fakultě 2x v USA v Alabamě, jednou dokonce půl roku...Ale s veškerou technikou, která sbližuje celý svět, jsme to přečkaly...obě strany.

Dnešní pokus o focení v režimu noční focení na automatu, co mám. No, nic moc....


V centrálním parku byla akce.....


Tak. Konec. Ende. Finito. The End.
Jdu.

Hezký večer všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...