čtvrtek 28. března 2024

...ve škole jsou

velikonoční prázdniny...Venku začalo pršet....

Odpoledne k nám přijedou mladí s dětmi. Jinak na volné dny chtějí jet na chatu. Jsem všema deseti pro, jen aby jim celou dobu nepršelo...

Já předevčírem objednala přízi u Vlněných sester na eshopu, včera mi jí Zásilkovna přivezla. Hned jsem nahodila. Inspirována povídáním s VS se mi moc líbil návod Peacock tee Solo , koupila jsem ho, včera ještě přeložila, vytiskla a ukvapeně začala plést. Ukvapeně proto, že jsem hned po pár řadách udělala chybu a musela párat. Ale to mi nevadilo, když je něco nového, tak mi není líto času...

Návod je moc pěkně napsaný, snad to bude takhle až do konce, hihihi.


No, tak mám zase něco na střídání.
Takhle jsem postoupila v háčkovaném projektu.


A aby toho nebylo málo, koupila jsem si dneska, než pan Há vstal.... ještě jeden návod od Lene Home Samsoe . Takové jednoduché tričko, ona má dva návody, jeden s německými zkrácenými řadami pro vyvýšení zadní části u krku a jeden pro začátečníky bez nich. Se zadním i předním identickým výstřihem. Já si koupila se zkr. řadami....Navíc jsou oba moje nové návody upletené a zkonstruované pro přízi Line, kterou najdete u Vlněných sester v mnoha barvách. To usnadňuje práci, že.


Přeloženo z angličtiny/překladač, upraveno, vytištěno. Přichystáno, hihihi.

Teď na chvíli vykouklo slunce, je ale po dešti, mokro, zelená se ale viditelně, i pupeny na větvích.....



Tak a jdu plést, hihihi.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...