úterý 26. března 2024

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný...

Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřených ventilaček a ty se derou o betonový panel....

Nefotím nic, nechci se prát s dveřmi od balkonu. Slunce pomalu ustupuje zatažení, včera byl na jasné obloze krásný úplněk. Fotit to tedy neumím...


😍😎

Tak pro dnešek jen maličkosti...výzdoba na stole, háčkovaný projekt....prostě foto, co dům dá, hihihi.




Dopoledne jsem koukala na nové povídání s Vlněnými sestrami.....
U toho jsem háčkovala, a za chvíli zase budu.


💏💕

Když už jsem u těch svátků jara, u Mirky nádherná muchlací pletená slepice.

...a další nápady....


Vnučka Hany z Baví me to zaletěla ze S.Arábie, kde je jako zdr. sestra, do Afriky, kde má svou sponzorovanou "dceru". Pěkné povídání, poslední i předposlední příspěvek.....

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...