čtvrtek 7. března 2024

...cestovatelské okénko

 tkzv. prstem po  mapě.

Protože je pochmurno a tma, sedím u PC a dělám nějaké drobnosti.

Přemazávala jsem nadbytečné/nepodařené a duplicitní fotografie. Taky abych uvolnila místo. Četla maily, oblíbené blogy.

 Objednala jsem velikonoční mlsky na Mixit ...


💚💛

Potom ještě kapsle kávy panu Há/maličko i sobě na https://www.dolce-gusto.cz/napoje. Mají momentálně dobré ceny, o 30 Kč na jedno balení méně než v obchodech/i rohlik.cz.... A že my dva máme spotřebu. Oba tedy..

💙💚

No a pak jsem šla cestovat po světě. Nedávno jsem začala sledovat japonskou rodinku. Už jsem tu o nich psala, mají teprve osmé video, přestěhovali se vloni z velkého města na venkov...
Život na japonském venkově.


Jednak tam mají letos spousty sněhu, druhak mě zaujal další, pro mne nezámý, zvyk Japonců. Slavnost panenek Hina pro dcery v rodině.
Moc jsem se toho dozvěděla tady ...slavnost panenek 3.3...Člověk nemusí znát všechno, zvláště v tak daleké zemi.* Pozn. Ale Věra Čáslavská je pro tamnější starší generaci nezapomenutelná. 

Tak ještě pár obrázků panenek. 
Z internetu, samozřejmě.




Záhadná vzdálená země se spoustou tajemných a neobvyklých zvyků.

Nikdy neodolám sledování filmu Poslední samuraj.... Taky má své místo v mé filmotéce. Bože, loni uplynulo 20 let od natočení. Herce TC moc nemusím, ale tady....


...a tady je dokonce celý film.....????narazila jsem na to při hledání upoutívky na film, nevím, jestli doopravdy.....


💖💗

Tak a už nevidím na klávesnici a nechce se mi rozsvítit.
Stejně končím japonské okénko.....

Klidný večer všem.
💖💗❤💙💚💛💜

*Náš oblíbený vedoucí laborky říkával...holky, nemusíte všechno přesně vědět, ale musíte vědět, kde to hledat..Tehdy nebyl internet, tedy psané slovo. A že je toho spousta, léky, jejich složení, rozdělení, reakce na toxikologickém vyšetřování. A co teprve teď. kdy léků je tu i z ciziny...














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...