pátek 8. března 2024

...tak nám

 zase venku v noci mrzlo....

Počítala jsem s tím a dala jsem olivu, růžičku, bobek i oleandr  na noc do bytu. Já vím, ale zvykly si na teplo přes zimu a o to by jim bylo venku hůř....

I mladým v Praze utekl čas jako voda mezi prsty.

Dopoledne Hrad. A cesta z něj.


Stihli střídání stráží....













Pak ještě Národní technické muzeum...Podle dcery den by na detailní prohlídku nestačil, natož těch několik hodin, co tam byli.....







No a dneska jen nějaké "maličkosti" a jedou zpět do Olomouce.
Ještě mají plány tady doma a budou jarní prázdniny pryč....

Já dneska jen domácí drobnosti a odpoledne jdu k Uršule/kolegyně z toxikologie na setkání důchodek.

A o víkendu se chtějí naši/mladí s dětmi zastavit na kafe. Ještě nevím přesně čas.

Hezký pátek všem.
💖💗❤💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...