sobota 23. března 2024

...tak se to

 pořád střídá, chladno a teplo, vítr i bezvětří. Prostě takové to bláznivé jaro. 

Pro lidský život je přechod ze zimy do jara náročnější než jiná období v roce. V mém okolí zemřelo v posledních dnech několik mých známých, myslím teď "ústecké" okolí. I někteří zcela zdaví...znáte to....přijde to jako rána bičem. RIP. Dost mě to ve všech případech vzalo.....

Včera jsem byla v lékárně pro rezervované léky a taky jsem se u toho pěkně prošla. Okolo Základní umělecké školy Miroslava Stibora, která je kousek nad naším domem.


Pak jsem zatočila pod kostelem Panny Marie Pomocnice. Taky jeden z typických rysů Olomouce a Moravy všeobecně. Místní komunisté si v uplynulých časech nedovolili pobourat sakrální památky...jako v silně ateistickém severu Čech/Ústí nad Labem. Proto uprostřed sídliště kostel....sochy svatých rozptýlené v parcích a na křižovatkách. I kdyby je měli posunout o pár metrů kvůli silnici, křižovatce, stavbě ...zvedám palec nahoru. Minulost se tu jasně mísí se současností....


Potom ještě malý nákup a otočit zpět k domovu.

Tohle netradiční foto je jen připomínka domu, kde žili mladí spolutcháni, než se přestěhovali na Lazce. Kde jsou teď naši mladí. A naproti je i ta malá lékárna Benu.....cíl mé okružní cesty. 


Nad lékárnou firma ořezávala stromy a já si prvně všimla asi vodotrysk ??? v malém parčíku nad školkou. Zatím ještě jarně neuklizeno, nepohrabáno, ale musím sem přijít později, abych si to upřesnila.


No a pak už páteční odpoledne doma. Umyla jsem velké balkonové okno a dveře, umyla balkon a padla unavená ke kafíčku....
Dneska jsem jen luxovala a vytírala, čeká mě jen utření prachu, zalití kytek a vaření.
A odpoledne uvidíme....

Klidnou sobotu všem.
💖💗❤💙💚💛💜





1 komentář:

  1. Váš příspěvek se mi moc líbil! Vaše postřehy jsou působivé. Napište prosím více! Aviator je nejen hra, ale i příběh. Přečtěte si ho na našem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...