pondělí 25. března 2024

...neděle utekla

 jako každý jiný den, docela naplněná aktivitou...

Počasí podmračené, dost studeně foukalo. Byla jsem s mladými na chvíli ve městě. Tam probíhají velikonoční trhy, ale byla akce i na Floře, tak lidí středně....


Pro mne typická fotka, půlku zabere dlažba, hihihi. Neupravila jsem.


Vystavené pomlázky před stánkem. Nebo jak se jim tady říká ???


Maxi velikonoční věnec opřený o prázdné podium...





Potom přes každoroční výzdobou známou Šemberovu ulici na tržnici s kolotočem...Pak se naše cesty rozdělily, já domů za panem Há a oni procházkou přes park domů na Lazce.

Výzdoba v uličce břízkami s barevnými kraslicemi od různých olomouckých základních škol. A já musela fotit i štíra na střeše, visící páreček na deštnících i příšeru v ulici.... Drobné kraslice na tenkých břízových stromcích totiž nejsou tak viditelné v hnědi ulice.... . Jako oproti tomu osvětlené vánoční zdobení...Ale i tak velikonočně příjemně působivé. Na mne určitě.



Bříza u cihlové zdi vzadu na fotce je až ke špici vyzdobená velkými barevnými kraslicemi...Tak jsme měli důvod uvažovat kdo a jak je vyzdobil...obr ????







Ulička úzká i krátká, ale ve městě dost známá právě svou výzdobou.....

Já si domů odnesla tašku s perníky a hned jsem musela sestavit zahrádku a udělat velikonoční výzdobu na stůl v kuchyni.... Perníky pekly a zdobily moje holčičky v sobotu , zatímco byl Ondra s tátou hrát fotbal v Prostějově. Taky u toho zmokli....


Nejen hezké, ale perníčky měkké, chutné a veselé jarní barvy je pěkně zdobí.....

Tak ještě naše vstupní dveře z venkovní předsíně.....


...zatím provizorně ozdobená police v obýváku.....


...a předsíň se zbytkem mé 70.leté kytice....a dávnou kraslicí zdobenou skládaným patchworkem....Tím jsou dělané i tulipány v kuchyni ve džbánku.



Velikonoce. Co znamenají, jaké jsou zvyky a co uvařit...hihihihi.

Klidný krátký pracovní týden, svatý, velikonoční, všem.
💖💗❤💙💚💛💜














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...